I'm always dragging that horse around

Hello! :D :D
Igår var jag sjuk, men gick iaf till första lektionen som btw var muntligt nationella i engelska :D gick bra, fick +VG, så det äger ju! :D :D
Idag har jag promenerat i skogen med mamma, Jonathan & Monica :D och för en stund sen skaffade jag tumblr oxå! :D eller jag har haft den i 6 månader kanske, men jag "använde" den bara under 1 dag XD så nu har jag ändrat designen och namnet, men de gamla bilderna är kvar XD fast dom är ganska långt ner since jag har mepprat på med nya bilder :D aja, den heter iaf bulls-eyee.tumblr.com :D
Nu blire mat!! :D
Ha det awesome!! :D
Peace & Love
J
Tagna och redigerade av moi! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ååh, tack Johanna! <3 And btw, I freaking love your tumblaaah!! :D

2012-05-06 @ 08:33:00
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0