You thought the world would be impressed

Hellu! :D
Sitter utanför vårt hus och tänkte blogga lite :D
I går blev vi väkta vid 10 istället för 8.30, så antingen hörde jag fel, eller så fick vi sovmorgon XD :D
Aja, vid 11 åkte vi in till Torremolinos och fixade kort som vi ska använda till våra ID kort XD :D sen gick vi runt och kollade lite, och sen gick vi till pappas bar och spelade darts XD gick inte så bra för mig, men det var kul iaf XD :D
Sen åkte vi till IKEA där vi åt och jag fick ett skrivbord + stol + nåt annat som jag inte vet hur jag ska förklara XD sen åkte vi till bio placet, men det fanns inget som gick i tid, så vi åkte till Carrefour och tittade lite, innan vi åkte hem :D
När vi kom hem satt jag och pappa och började fixa skrivbordet, som vi gjorde klart idag :D har stolen och lite annat kvar innan allt är färdigt XD så bilder kommer när det är klart jaoooo XD
Aja, vi ses!
Peace & Love
J

I'm standing on the edge of returning or just running away

Hellu!! :D
Igår kom vi hit till Spain jaoo, men tiden har varit chill de här 2 dagarna XD igår var vi hemma på dan med våra friends, och sen på kvällen drog vi på bio och såg "Johnny English Reborn" som ägde!! Sheat va bra den var!! Vi satt alla 3 och garvade ihjäl oss XD :D
Och idag har vi bara varit hemma :D spelat lite fotboll, gjort lite läxor och så spelade vi lite Monopol oxå :D :D
Imorrn ska vi upp vid typ 8.30 eller nåt, för vi ska till polisen och fixa spansk pass och ID :D sen ska vi till IKEA, för jag vill ha/behöver ett skrivbord XD :D och sen ska vi shoppa lite och så kanske vi ska på bio igen :D :D
Joel och Rebeca åker till ett place imorrn, så vi ses på onsdag igen tror jag :( :(
Men men
AA, vet inte vad jag ska säga mera, förutom att jag är grymt taggad inför Halloween!!! :D :D frågade Rafa idag om han kunde *host* ladda ner *host* Scream filmerna som jag vill seee :D :D
Nu ska jag sova så att jag pallar gå upp imorrn XD :D
Sweet dreams! <3
Peace & Love
J

I wish I could be someone else for a week

Hellu alla söta!
Har packat och fixat hela dan inför imorrn nueeee XD
Beställde Hungerspelen i tordags (från bokus, if u wanna know) och hoppades att den skulle komma today, men det gjorde den ju såklart inte, så sprang snabbt över till ma cousins som har böckerna och fick låna både 1:a och 2:a boken :D :D jag känner ju mig själv, så jag vet att om jag blir riktigt desperat så kan jag läsa en sån bok på 2 dar, så nu har jag lite att läsa!
Sov gott, nu ska jag sova så att jag pallar gå upp vid 2.30 tomorrow, jaoo XD
Peace & Love
J

London Dag 4

Vårt Hotel! :D

Bilden är tagen från en 2 våningsbuss :D :D





Notting Hill marknad! :D

PS. Bilder från den 1:a dagen finns i Jonathans mobil, så ni kanske får se dom nån annan gång, annars gick vi runt i samma park som i dag 3 och sen på kvällen drog vi på musikal och såg The Lion King :D
Hoppas ni gillade bilderna!
Peace & Love
J

London Dag 3

Prinsessa Dianas minnes byggnad








Det fanns typ 579 ekorrar i parken som vi var i XD















En park som vi låg och chillade vid :D


Buckingham Palace!



Jag, Melinda och nån som jobbade där :D






London Dag 2

Miley Cyrus


Keira Knightly (eller hur hon nu stavas), Orlando Blom, Melinda och moi :D


Brad Pitt

Christina Aguilera

Jag och Cheryl Cole

Jack Sparrow! <3

Drew Barrymore

Audrey Hephburn

Jag och Hitch nånting XD



The Beatles! <3

Michael Jackson!


Jag och Amy Whinehouse


En lite suddig bild på Lady Gaga XD

Bob Marley


Hulken!!

London Beatles Store!

Hamleys leksaksaffär ägde!!

Piccadily Circus!




London Eye

Några ascoola snubbar som stod utanför London Eye







Big Ben









Big Ben på nära håll


NO

Hej alla!! :D
Sitter på NO lektion och kollar på en tråkig film XD vi har vikarie, så alla sitter med datan och typ chillar XD
AA, igår efter dansen åkte jag och Hanna till Nacka där jag köpte ett linne, en jeans skjorta och en liten julklapp till min lilla farmor :D
AA, ska försöka hinna lägga upp London bilderna nu, så checka lite under dagen om ni är nyfikna XD :D
Och imorrn blire Spanien!! :D
Peace & Love
J

Pretty Little Liars

Hellu!
Har precis sett det nya PLL avsnittet som ägde!!!!! :D :D OMG vad bra det var!!
Ska försöka lägga upp bilderna från London innan tisdag, för då drar vi till Spanien!! :D :D
AA, nu ska jag väll kolla på fiilm XD :D
Peace & Love
J

Happy chick last night!

Några av dom MÅNGA bilder jag tog igår när jag pluggade seriöst, jaaaoo XD :D
Sitter i skolan nuueee och har håltimmememememememmememeeeeee i en timme och 30 minuter och seeene hare vie idrotteeee :D :D
Skae snarte gåe ute mede mae hunde :D
Peace &e Love
Je

Blaaaa

Sitter på NO lektion och har precis gjort färdigt det som ska vara klart innan veckan är slut, jaooo!
Bara så att ni vet så funkar internet helvettet fortfarande inte hemma, men vi har ju fått en internet sticka som går f*cking segt, så det tar ett tag till innan Londonn-bilderna kommer :P :P sorryyyyyyy!
Men ni kan iaf få se en bild!
Jag och nån vacker dude på Mme Tussaus :D

Peace & Love
J

NO

Hej alla små sötisar!!
Tänkte bara säga att jag inte ligger i nåt dike i London med en kniv i magen! (raaaaaandooooom) är astrött, exuse moi (bra stavning dääär vaaa???)
NO:n börjar snart, och jag har inget internet hemma tills den 10 october, så bilder kommer komma efter det XP
AA, måste dra!!
Peace & Love
J

RSS 2.0