Breath of life

Hello! :D
Igår hade jag 2 prov; SO och franska XD SO:n gick bra, och jag hoppas att franskan oxå gjorde det!! :D :D  Och som sista lektion hade vi idrott, fysträning! Fuck va jobbigt!! Har träningsverk lite överallt idag XD men det är ganska kul :D :D hahaha :D :D
Aja
Juste! Sen kom Sofi med sin häst och hälsa på oxå!
Tihi, love your smile Sofii!! :D


Idag vaknade jag vid 10 (!!!!!!!!!) och kollade på Batman Begins, fett awesome movie!! Vill se 2:an NUU!! Och när jag gick upp märkte jag att vårt kök hade förändrats liiiteee XD :D
För er som inte vet hur det såg ut innan, så vare inte "öppet" ut mot vardagsrummet, utan det var en vägg ända till "slutet" + ett valv vid matbordet XD Och brevis mikromöbeln så fanns det kylskåp och skafferier och shit!

Så som ni ser så är renoveringen i full gång!!! :D :D
Sen åt vi lunch i Mölnvik, åkte hem, åkte till Mölnvik igen, åkte hem och så åkte jag och mamma till IKEA :D :D Och så har jag pluggat lite franska (har ännu ett prov på måndag!) XD :D
Nu blire film!! :D
Ät mycket godis och chips nu, you fucking deserve it!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0