And it's hard to dance with a devil on your back

Hello!
Har precis kollat färdigt på det nyaste Glee avsnittet och jag vet inte vad jag ska säga. Typ bästa serien ever ♥
Aja
Förra tisdagen (jag vet, jag går waaay back) åkte vi alla 9:or till Naturhistoriskamuseet och hade lite kul!
Efter det åkte jag och Hanna till Gamla Stan och gick in i sci-fi bokhandeln där jag köpte en bok, 1:a sesongen av The Walking Dead (jag var tvungen XD) och en affish.
I onsdags (still förra veckan) åkte jag till Nacka med Melinda och köpte en jeansskjorta, ett par höga shorts och ett linne på BikBok (vi var där när dom hade 50% rea på ALLT, så det var bara att roffa åt sig :D)
I torsdags vare Siggesta genrep efter skolan, gick pretty good! :D
I fredags vare nationella i engelska, gick bra i hope! :D sen vare ju disco och sådära, gick väll oxå bra XD var väll inte så kul, men men!
Lördagen & söndagen var chilla! Sov mest och ändrade om i min garderob!
Före
Efter
Vad tycker ni??? Jag är iaf nöjd!! :D  Justee! I söndags fyllde min pappas mormor 99 år oxå!! :D :D yes, she is still alive :D ♥
Måndagen och tisdagen var vi ju lediga, vilket var awesome!! :D Valborg i måndags, så gick ner med Jonathan till fotbollsplan och mötte upp Lewis, Hanna & Sofia! :D
Tha fire!
I tisdags vare Siggesta show!! Var så jävla fucking kul!! 2 föreställningar vare, så vi dansade 2 gånger :D :D Var sista gången jag dansade där, så det var extra "speciellt"! :D och vi ägde ju, så då blev det ännu bättre!! :D
Me & my besties!!! ♥ ♥
Igår vare nationella prov i matte (!) och jag har ingen jävla aning om hur det gick! Hoppas att det gick bra iaf XD och sen vid 19 var jag och mamma på musikal och såg The 3 Musketeers :D :D :D var fett awesome, rekomenderas STARKT! :D :D
Och idag vare en chill dag, och nu ska jag sova!! :D
Hahaha, jag vet att det här inlägget var fett random, men jag hade inget annat för mig XD
Sweet dreams!
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0