Starships were meant to fly

Hello! :D
Sitter i köket och lyssnar på lite music!! :D har precis läst igenom en HK sak som vi har prov på på onsdag, får se hur det går :D :D
Matteprov idag, det handlade om koordinationsystem och shit, och det gick nog bättre än jag trodde :D hoppas jag iaf XD
Btw så har jag börjat gilla Nicki Minaj under de senaste veckorna :D fast jag har ju alltid gillat henne, men för 2 veckor sen eller vad det var, så gick jag in på youtube och så såg jag klippet med tha 2 girls i ballerinaklänningar som sjöng Super Bass och så fick dom träffa Nicki osv osv :D iaf, så tycker jag att hon är awesome :D
Aja, nu ska jag titta på tv!! :D
Ha det awesome! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0