Show me a garden that's bursting into life

Hello! :D
Chillerill dag idag! XD kom hem, gick ut med Melody i tjocktröja, converse och solglasögon och frös bara liiiteeee XD :D imorrn har jag nog skinnjackan på mig oxå (hittade inte den imorse innan skolan, så det blev vinterjacka idag igen XD)!
Har precis pluggat på biologi skiten nu oxå. Har ingen jävla aning om hur det kommer gå, men hur som helst så går livet vidare :D lol, jag låter ju som en jävla poet or something! XD :D
ÅÅÅ justeee! Såg en liten butterfly idag oxå! :D tog kort med min lilla mobiiil, men jag vet fortfarande inte hur man skickar över bilder, så tyvärrrrr blire ingen bild XP
Kollade på PLL oxå, och om en vecka vet vi vem A är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMFG!!!! :D
Nu ska jag äta, så ha det awesome!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Malin

Enklast om du bara kopplar ihop telefonen och datan med USB-sladden, det går fortast :) sen kan du importera bilderna via iPhoto ;)

2012-03-14 @ 17:49:27
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0