I'm running from a warzone

Hello! :D
Sorry för dålig bloggning, men jag har helt enkelt inte orkat XD sorry
Aja, this week (som snart är sluuuut) har jag haft 4 prov; 2 NO nationella, ett i HK och ett i engelska XD gick nog pretty OK på alla i hope! :D
Annars har min vecka varit tråkig XD i går (btw) cycklade jag for tha first time this year!!! :D :D i skinnjacka dessutom!! :D :D :D tihihihi, fett awesome! :D :D cycklade ner men ma brooo till Vivo och köpte cola och shit since vi var alone igår! :D vi kollade på film hela natten och jag gick och la mig vid 4 or something XD
Idag skulle jag dansa, men jag hoppade det eftersom att jag har ont i halsen, så istället åkte vi på en visning och sen åt vi lite thaiiii och sen drog vi hem XD har pluggat inför ett franska prov som är imorrn och jag tror att jag kan allt nu iaf :D :D
Aja, ha det awesome!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0