Nicki Minaj konser den 8 juni!!! :D :D

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va bra det var!!!!! Nicki ägde!! Hon var glad & vi såg awesome!!! Vi stod mycket närmare scenen än vad det ser ut som :D Var den 2:a konserten i mitt liv (den 1:a var på tivoli i Spanien när jag var typ 4 år XD) och det var klart den bästa!!! :D :D Sjöng och skrek som FAN, haha, var hes efteråt, men det var fan värt det!!!! :D :D :D
Tog ganska mycket bilder & filmade en hel del! :D men man ser väll inte så bra since jag bara tog med mig min iPhone :D
Annars så är allt bra :D skola imorrn, lediga på tisdagen fram till balen (köpte min balklänning på Scala i Sergel! Rekommenderas starkt!!), brännbollsmatch mot lärarna på onsdag (en tradition i Brunns skola XD lärarna mot 9:orna i brännboll XD) och skolavslutning på torsdag! :D och på söndag drar jag, Jonathan, Hanna & Sofia till Spanien!! :D Hanna & Sofia stannar bara i 10, men ändå! :D :D
AWESOME sommarlov kommer det att bli iaf! :D
Aja, nu vill Jonathan ha tillbaka sin dator XD
Btw, så ska jag försöka lägga upp Paris bilderna senare oxå! :D
Ha det awesome!
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0