I came to fly

Hello! :D
Chill dag i skolan idag, gjorde typ ingenting! Första lektionen skulle jag & Sofia (Hanna är suuuk XP) till musiken, men så blev det inte, så vi satt ute i solen istället :D sen vare lunch och sen matte där vi skulle kolla på en film om tal!! Are you serious man????? Så istället för att se den intressanta filmen, gick vi till Dyviken och badade i underkläder :D betygen är redan satta, så why tha fuck not lixom????
Sen gick vi tillbaks till skolan (asblöta) och hade svenska där vi kollade på Solsidan i ett år kändes det som XD
Aja
Efter skolan drog jag iaf in till Nacka med Melinda :D köpte en enkel skolavslutningsklänning (fan vilket långt ord!! :D), en asskön bh, 2 filmer - Eagle Eye & Shutter Island för 50 & 80 kr :D & en liten födelsedagspresent till pappa :D
Tyvärr har jag inga bilder att visa er XD
Imorrn är det ju som sagt ledigt fram till balen, så kl 14 ska jag & Sofia till Hanna och fixa oss :D ska bli awesome :D
Ha're!
Peace & love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0