Let the sunshine in

Hello!!
Sorry för überdålig bloggning, ska bättra mig, promise ♥
Den här veckan har mest gått till att sälja fika för att samla in pengar till min franskagrupp since vi ska dra till Paris i maj :D :D har gått pretty bra än så länge, vi har typ fått in 13000 på 2 månader :D :D
Igår drog jag, mamma, Philip, Bjarne och Jonthan på musikal och såg Hair!! :D :D jag och mamma tyckte att den ägde, medan the gentlemens inte tyckte att det var så bra XD men jag är nöjd iaf :D :D
Idag har vi åkt och tränat och sen handlade vi mat och jag köpte en bok på engelska - One Day :D :D
Aja, nu ska jag nog kolla på GLEE :D :D
Ha en awesome helg!! :D :D
Peace & Love
J
Tog this pic precis i början :D :D

Pic från internet XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0