If I close my eyes and look away, it's just because i’m not okay

Hello! :D
Idag började dansen igen på Body Joy och vi ska dansa till låten Velvet Rope som lilla Janet Jackson sjunger :D
Koreografin ÄGER so far och vill bara lära mig alla moves så snabbt som möjligt :D
Sen drog jag, Sofia och Hanna in till Slussen för att kolla in en second-hand affär, som såklart var stängd när vi kom fram XP så då gick vi in på Monki och där köpte jag det som ni ser på bilden ovan :D :D
Ja, har väll inte så mycket mer att säga XD
Ska kolla på PLL nuuue, och sen ska jag visa mami det BÄSTA GLEE avsnittet ever (avsnittet heter Prom Queen som ni hittar i slutet av säsong 2 :D)!!
Ha det awesome!
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0