What doesn't kill you makes a fighter

Hello pretty faces!! :D
Igår sov Hanna & Sofiii över här och vi hade Harry Potter maraton! XD var askul, men när vi kom till den 6:e filmen sov jag typ hela tiden XD och så gick vi och la oss vid 6 och vaknade vid 12!! :D :D hahahahaha, fett awesome!! :D sen åkte jag in till Nacka med Melinda och hade det awesome där! :D köpte böckerna Ondvinter & Tretton Skäl Varför på bokhandeln, en as stor kopp på Indiska & filmerna Whip It & Sinbad på Media Markt :D i know, i know, jag köpte en "barnfilm", but that's who i am XD har lixom börjat köpa filmerna jag växte upp med (Disney-filmerna m.m) and it feels kinda awesome! :D känner mig liten igen när jag ser dom, och det behöver man nog göra ibland :D btw så köpte jag Anastasia filmen för nån vecka sen och åååååå den är så bra!!!! You can call me weird or whatever you want, but I'm always gonna be who i am, and you know what??? I'm kind of proud of myself :D :D
TACK MALIN för den über underbara kommentaren, it SERIOUSLY made my day :D :D blev as glad när jag läste din lilla kommentar precis nu! :D :D Shit, jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men du ska veta att det nog är det snällaste nån har sagt till mig på länge och jag är så fucking happy över att veta att jag kanske gör din vardag lite bättre precis som du gör min vardag awesome most days!!! :D
I FUCKING LOVE YA ALL!!!!! ♥ ♥ :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha aaaw! Du vet att jag sitter och smajlar för mig själv nu va? För du blev jag glad, igen! As usual på din blogg! Hahahaha xD GO JOHANNA! :D ♥

2012-02-27 @ 21:18:32
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0