Lonely boy

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :D
Kl 11 2day satt jag i en frisörstol i Hemmesta och kollade på mina lila fjäderextensions som jag just nu har in ma hair jaoooo!! Äs asnöjd med resultatet, trodde inte att det skulle bli så bra som det är, så jag är happy!! :D
Take a look!
PS. fick håret plattat oxå, om ni undrar lixom XD
Bilden är ganska mörk, men aja XD kommer med en bättre bild nån annan dag XD


Uppifrån XD

När jag var färdig med allt i Hemmesta, åkte jag in till Slussen där mina små bff:s väntade :D vi åt på Mc'Donalds först, sen gick vi in på Emmaus och sen gick vi till Gamla Stan och gick in på Science Fiction Bokhandeln :D dagen var awesome och här ser ni det som jag köpte! :D
Detta är det jag köpte på Emmaus :D



Det jag köpte på Sci-fi affären :D

Ha en awesome kväll people! You deserve it!!
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Malin

OMG OMG OMG OMG DE DÄR BÖCKERNA AV JK!!!! GE MIG!!

2012-02-05 @ 18:55:54
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0