Morning star

Hello! :D
Igår hade vi friluftsdag, och då skulle alla 9:or ut och promenera runt typ hela jävla Ingarö i regnet och så var det ju ofcööörse skridskobana på vägarna oxå XD och det kändes ju verkligen awesome när jag och min grupp gick hela jävla rundan och lärarna inte ens gick halva XD snacka om förebilder!! XD
Aja
Idag hade vi NO prov i fucking kemi oxå! Gick ju awesome för hela klassen XD haha, efter en kvart hade halva klassen försvunnit, det var ingen som kunde nåt!!! Sen vare SO redovisnig och sen engelska där vi kollade på film igen :D
NU ska jag nog äta middag och kanske kolla på PLL samtidigt XD :D
Och imorrn ska jag bara ha en liten franska sak och sen är det SPORTLOV JAAAAAAAOOOOO!!!
PS. så fick vi bröd i skolan som smakade HALLON!!! hihihihahahahahahahaha (blev lite flum kände jag nueee XD XDXDXDXDXD)
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0