I remember when we were gambling to win

Hello! :D
Min lilla bro's birthday idag, så imorse gick jag upp vid 7.15 för att sjunga lite :D :D och vi börjar vid 9.40, så det har varit en chill morning XD :D
Igår åkte vi på en visning vid Mörtnäs since vi vill flytta, men asså shit! Man vill ju bara söka upp arkitekten och slå han i ansiktet! så ni kan ju tänka er hur bra det var XD sen vare iaf dans och efter det åkte jag och mamma till Nacka och handla presenter till lilla Jonathan som fyller 14 :D XD köpte 2 filmer och 2 örhängen till mig själv, bilder kommer l8er, för nu ska jag packa ihop mina saker och gå till skolan jaaaoo!
Ha en awesome dag! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0