Everyday it will rain

Hello!
Valentine's day är 2morrow och då ska jag dra in till Slussen (by ma self om ingen annan kan XD) och gå runt lite bland alla people :D godis ska jag ofcöööörse köpa till mig själv och kanske en dyrare pryl som jag inte annars skulle köpa XD jag menar, hallå, alla har väll fått för sig att man ska passa upp den man är tillsammans med på alla ♥ dag, och since jag still är single, så kan jag ju passa upp min själv :D :D moahahahahaha!! XD :D
Aja, för alla er som är upptagna önskar jag en mysig dag med er honey och till alla singlar där ute säger jag som Kurt Hummel; "This is our year!" och köp mycket godis och shit till er själva, u deserve it!!! :D :D
Sweet dreams ♥
Peace & Love
J
PS. Sprutan jag tog idag gjorde svinont och min arm är fortfarande lite öm XD Good luck alla som ska ta den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0