Eating candy on the kitchen floor

Hello!!!
Hoppas att gårdagen var awesome för er! :D Min dag var väll helt ok XD skoldagen var pretty chill, och sen åkte jag till Slussen där jag gick till Gamla Stan (för att gå in på sci-fi bokhandeln, men den var ju ofcöörse stängd XP) och sen till T-Centralen där jag köpte godis, 2 svarta bläckpennor, ett par örhängen och 2 linnen och sen åkte jag hem vid 18 XD :D
Och sen valde jag gymnasium igår oxå!! Vittra i Sickla som 1:a val, inricktning sambeteende if u wanna know XD har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor (förr ville jag ju bli skådis, men den drömmen flög ut genom fönstret), men beteende shit intresserar mig, så det fick bli det XD
Nu har jag kollat klart på American Horror Story oxå, alla 12 avsnitten, FUCK VILKEN BRA SERIE!!!!!! faktiskt så är det den bästa serien på länge, since den är så annorlunda mot vad jag brukar se. Om nån skulle ha sagt till mig för ett halvår sen att jag skulle börja följa en skräck serie skulle jag antagligen tro att den personen var a bit crazy, but we all grow up, I guess :D
Aja, nu ska jag gå och vara lite social med resten av familjen XD :D
Ha det bra!
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0