Born this way

Sorry för dålig uppdatering, har varit i chocktillstånd sen i fredags då jag fick reda på att jag, Malin och Linn ska gå på LADY GAGAS KONSERT DEN 30 AUGUSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan fortfarande inte tro det XD :D :D

Ok, ska försöka lugna mig lite XD :D
Nu har vi iaf bestämt att vi ska bo kvar här och renovera huset istället! :D så igår rev vi bastun (jupp, vi hade en überliten bastu som ingen använde) med hjälp av en stor hammare/yxa och en sågmaskin eller vad det heter :D Hahaha, slog så in i helvete med hammaren så jag har träningsverk i hela ryggen och armarna :D :D But I'm still smiling :D :D
Skulle ha dansat idag oxå, men missade ju bussjäveln, så det fick bli lite plugg + The Walking Dead istället :D :D
AA, nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag försöka lägga upp Spanien bilderna!! :D
Ha det awesome!!
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0