We don't need no more trouble

Hello! :D
Sitter i mitt rum och lyssnar på Playing for Change :D :D som är awesome! :D
Igår hade vi ledigt! :D :D pga att vi paddlade efter skolan i tisdags :D
Så jag vaknade vid 10 (för tidigt XD) fixade frukost och satte på filmen Red Riding Hood! :D :D var så jäva f*cking bra!!! :D :D sen gick jag ut med Melody, fixade lunch och kollade på Sucker Punch! :D den var oxå bra, med Red Riding Hood var bättre! :D :D sen var dagen ganska chill, Bjarne kom och sov över, och på kvällen kollade vi på Red Riding Hood igen! :D :D jag tyckte att den var lika bra, men mamma och Bjarne tyckte inte den var så bra XD dom listade typ ut vem varulven var efter typ halva filmen, så jag är sååå glad att jag kollade på den sjäv 1:a gången :D XD
Idag har jag rensat min garderob! :D gick pretty good, måste shoppa mer kläder nu asså! :D
Före
Efter
Imorrn drar jag, mamma och Jonathan till Nacka för att handla kläder, behövs lixom XD
Nu ska jag kolla på Pirates of The Caribbean! :D
AA, sweet dreams! :D
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Vaster

2011-09-06 @ 13:54:02
Postat av: Vasterbottenpaj.se - Recept på västerbottenpaj samt tillbehör

Är det din vägg som ser ut så där eller en tavla? (Vänster på bilden.)

2011-09-06 @ 13:54:44
URL: http://www.vasterbottenpaj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0