Im back!

Jag vet, jag vet, jag är oxå förvånad, men, ja, jag är tillbaks i Sverige once again XD kom hem igår vid 17 tiden, men glömde blogga, så då gör jag det nu :D
Igår när vi åkte från Arlanda stannade vi vid kyrkan eftersom att det var alla helgons dag, så vi lämndade ljus vid minneslinden for ma grandma! <3 <3 Love you so much!! Det var så fint överallt med alla ljus runtom kyrkogården, men jag kunde ändå inte sluta tänka på att alla som var där och att alla som lämnade ett ljus där har förlorat någon. Det kunde lixom vara nån du aldrig kände som låg där, men ändå. Den människan kommer aldrig finnas mer. Det var svårt att ta in, lixom <3
Aja
Taggad på skola imorrn!! :D eller??? haha, inte precis XD men ska bli kul att se Hanna och Sofia igen jaoo :D
Har precis kollat färdigt på Harry Potter och dödsrelikerna del 1, ägde!! :D :D lilla Jonathan har fått en liten tv i sitt rum (den fanns i mammas rum och ingen använde den, så Jonathan tog den XD) :D så för att fira tog vi nån random film och kolla :D vi fick varsinn chockladkaka av Bjarnes föräldrar som var här och åt, så då blev det ännu bättre :D :D
Btw så gick vi på bio i torsdags och såg TIN TIN, och jag vet fortfarnade inte vad jag tycker om den XD asså, det är en sån där film som man zappar fram på TV:n en slapp dag och sen orkar man inte byta kannal lixom XD
Så aa, nåt sånt XD
AA, nu ska jag nog gå och lägga mig XD
Ses imorrn girls!! :D <3
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0