Sing me to sleep when there´s nothing left to see

Hellu :D :D
Idag hade vi livskunskap vid Ingarö Kyrka, vilket var ganska chillt XD vi pratade mest och så gjorde vi någon gruppövning osv XD XD
När vi slutade gick jag, Hanna, Sofia och Elin till kyrkogården och in i minneslunden där min mormor är spridd :')  jag och Hanna la varsin blomma där och sen så gick vi och kollade runt lite i kyrkogården innan vi drog hem XD Elin och Sofia åkte buss, och jag och Hanna gick hem i det über vackra vädret!! :D :D eller inte..... XD XD
Aja, kollade på ett avsnitt av Glee igår :D :D så jävla fucking bra det var!!!! :D :D :D :D ska kolla på ett till efter LOST som jag håller på att kolla på nu :D :D är as spännande!!! :D :D
Allvarligt så rekommenderar jag båda serierna som ni kan kolla på cucirca.com :D :D
Aja, nu ska jag fortsätta kolla!! :D :D :D
Ha en awesome dag!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0