I'm sick and tired of being sick and tired

Jahapp, så var man sjuk igen då XP XP
Mår ganska illa och har en lätt huvudvärk XP men jag släpade ändå ner mig själv till skolsyster eftersom att hon skulle kolla på min rygg XD och allt var SUPER :D :D mamma sa att jag typ har gått och kollat den sen jag var 8-9 år :D :D och nu behöver jag inte gå dit nå mer!! :D :D :D
Igår var det temadag inför Rörvattnet som vi ska åka till den 23 maj XD dagen var ganska... aa, jag vet inte XP
Vi slutade vid 13, och då åkte jag, Hanna och Sofia in till Nacka Forum och shoppade!! :D :D det var askul :D :D sen satt vi och chillade vid Naked Juice Bar med varsin smoothie :D :D dom var asgoda!! :D :D sen shoppade vi lite mer, och sen gick vi och satte oss vid Burger King :D :D jag köpte en liten hamburgare, för jag hade överlevt på 3 hårda mackor och 1 smoothie på hela dan, så jag behövde energi XD XD sen tog jag och Sofia en varsin liten glass för 5 kr XD dom var asgoda :D :D
AA, nu ska jag plugga engelska och sen får jag se vad som händer :D :D
Ha en awesome fredag!! :D :D men var försiktiga, det är fredag den 13:e -_-
Peace & Love
J
Jag tog en Very Berry, Hanna en Strawberry Dreams och Sofia en Coco Sunshine tror jag att det var XD


Hahhaha :D :D

Stuff jag köpte :D


Svart linne från H&M för 49.50 kr


"kort tröja" (eller vad man nu säger XD) från H&M för 149 kr


En kort gul skjorta från H&M för 149 kr


Sportbh från Stadium för 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0