Awesome dag med Elin!! :D :D

Japp, vi hade som sagt... AS KUL!!! :D :D :D :D :D :D
HAHAHAHHAHAHA :D :D :D
Vi hade engelska prov idag, gick väll pretty good :D :D
Sen hade vi lunch, hahahhahaha, så jävla kul!! :D :D vi gick in, tog lite äcklig mat på tallriken, satte oss vid ett bord, jag gick och kolla om det fanns några goda mackor (vilket det inte fanns), satte mig igen, och så drog vi därifrån XD XD och detta tog typ 2 minuter kanske XD XD XD
hahahahahahha
Sen hade vi SO, ganska chillt, sen matte oxå chillt, och sen kom träslöjden! :D :D
Jag och Elin drog in till målarrummet och målade våra fiiinaa lådor och vi typ bara flummade runt XD XD  medan jag väntade på att min skulle torka, kladdade jag ner mina händer med vit målarfärg så att det såg ut som om man jag hade Musse Pigg-handskar XD XD XD
Sen vid slutet av lektionen stoppade jag och Elin ner händerna i en stor jävla målarburk och lämnade våra DNA överallt!! :D :D :D :D :D
hahahha, så jävla kul vi hade!!!!!! :D :D :D
Sen kom Elin med en super bra idé; att hon kunde sova över hos oss torsdag till fredag (eftersom att vi är lediga på fredagen :D) och sen drar vi till Gröna Lund på fredagen :D :D :D :D
Elin, jag frågade mamma och hon sa JAAAAAAA :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
SEE YA 2MORROW BABY!!! :D :D :D :D
Peace & Love
J

Hihhihhihi :D

Kommentarer
Postat av: rebeca

johanna pon algo en español que no entiendo na

johanna cuando nos vamos a ver por videollamada?

me tengo k comprar unas gafas de SOL =S

cual eligire =S =S

M.A.P.S. <3 <3

2011-05-18 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0