You will always be a black star

Heeeeeej :D :D :D
Idag var det min första dag som 15 åring :D :D :D och den var fett awesome :D :D :D men det kommer i ett annat inlägg, för först ska jag berätta lite om gårdagen XD XD
När vi kommit hem från thaien fixade vi mest hemma och bla bla bla XD XD sen kom tha cousins, morfar och hans girlfriend XD XD XD alla typ minglade och så och sen åt vi lasagne XD XD det var supergott!! :D :D :D :D sen kollade jag på medans Micha, Noah (båda kusinerna XD) och Jonathan spelade på deras iPod XD XD helt OK faktiskt, men jag ville bara öppna mina presenter XD XD men först åt vi lite tårta, och sen var det äntligen dags!! :D :D :D
Här kommer det bilder :D :D
Sen kollade vi på Solsidan :D :D
Peace & Love
J
4 filmer: Diktatorn (The Great Dictator på engelska XD), Grown Ups (egentligen fick jag "I rymden finns inga känslor", men jag har redan sett den, så jag bytte idag XD), Dumma mig och Letters to Juliet :D


2 Grattiskort (på ett stod det att jag fick ta hål i öronen och i det andra stod det att jag får prenumerera på FRIDA i ett helt år till :D :D), 1000 kr (:D) och så en blomring :D :D


Och så fick jag en systemkamera!!! :D :D :D :D :D :D :D
Var tyvärr tvungen att ta en bild på lådan, eftersom jag tog kortet med kameran :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0