Someday you will miss me

Hello :D :D
AA, som ni ser på bilden så har jag typ pluggat hela dan XD XD eller jag satt med datan 1 timme innan och fixade lite i mitt rum... hehehe, så busigt XD XD
Men iallafall, så har jag kanske SO prov och engelska prov imorrn, men jag vet inte XD men jag har pluggat fett mycket och känner mig säker :D :D jag får för fan vara färdig nu!! XD XD
Idag var det första dagen i skolan på typ 4 veckor XD XD dagen var ganska chill, och så slutade vi vid 1 som vi alltid gör måndagar XD XD
Så sen kom jag hem och så gick jag ut med Melody, och sen chillade jag lite och sen var det bara att plugga XD XD sen kom mamma hem och så åt vi, och sen skulle jag och mamma åka och zumba, men jag fick fett ont i huvet och mådde illa, så jag hoppade den :( :( men jag tog en huvudvärkstablett, så det har typ gått över nu :D :D men jag känner mig hängig och trött pga sömnbrist XD XD så ikväll ska jag lägga mig och läsa vid 21 :D :D
Hann inte blogga igår, för ma friend Carro kom vid typ 3 (innan var vi hos ma cousins XD) och så stannade hon typ hela dan XD XD vi satt typ bara och snacka hela tiden, men det var kul! :D :D
AA, ses imorrn :D :D
Sov gott alla sötisar :D :D
Peace & Love
J
Igår fixade jag Simpsons kalendern innan Carro kom, och idag fixade jag citaten som ser ut som vita små saker :D :D
Btw I LOVE The Simpsons :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0