Lights will guide you home

Idag har jag och Jonathan typ "firat" våra födelsedagar XD XD
Vi bjöd Rebeca, Joel och Rafa, och så åkte vi till ett place och spelade minigolf inomhus XD det var som ett rum som man gick in i och så var alla banor och alla väggar i neonfärger! :D :D vi hade jättekul och höll på i säkert en 45 minuter eller så XD :D :D  om ni vill veta, så kom jag 3:a :D :D
vi skulle oxå gå på bio där, men filmen som vi skulle se hade dom typ tagit bort från "spellistan" eller nåt XD XD så vi drog till ett annat place och skulle gå på bio där, men filmen vi ville se gick vid typ 15.30, och klockan var typ 18.15 XD XD så vi bestämde att vi ska kolla på filmen imorrn istället :D :D :D så då gick vi till ett "spelhus" (eller vad man ska kalla det) och där spelade vi lufthockey, tror jag att det heter XD XD vi körde 2 och 2, och så körde jag själv oxå :D :D jag förlorade varje gång.... XD XD
sen åkte vi till ett bageri och köpte 2 tårtor (vi behövde egentligen bara en, men vi kunde inte bestämma oss XD XD) och så åkte vi till pappas bar :D :D :D den var stängd, så vi var där själva :D :D vi satte på hög musik och så körde vi darts (kollade upp vad det heter på Google translate XD hahaha såå duktig :D :D) :D :D det var fett kul och jag vann!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
blev fett happy, ofcööörse :D :D :D
när vi kom hem gick Rafa hem till sig, och vi andra satt och kolla på datan :D :D sen åt vi, och sen var dom andra oxå tvungna att dra XD XD och sen dess har jag typ inte gjort nåt speciellt XD XD XD
See ya 2morrow babes!! :D :D
Peace & Love
J
Tyvärr blev bilden liggande, men man kan ändå se min vackra regnjacka XD XD
heehehe


Våra 2 tårtor: en med jordgubbar och en med choklad :D :D


Jag och Jonathan i baren :D :D
Bilden är lite mörk, men men XD


Vi blåser ut ljusen på tårtorna :D :D
Jonathans ögon är lite scary....


Hehe, an awesome pic of tha family :D :D
Från vänster: Jonathan, Rebeca, Joel och Rafa :D
Översta raden: Johanna Awesome Benitez :D :D
Hehe :D för er som inte visste mitt efternamn så är det Benitez :D :D
Awesome, right?? XD

Para La family: Me lo e pasado to bien hoy, y espero k la peli k vamos a ver maniana sea to guay!! :D :D
AA, y Joel, te e ganado a los dardos!! XD XD jajaja :D AAA, y ademas me asusta tu sonrisa en la foto..... jajaja, es broma illo XD XD
Bueno, hasta maniana :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0