How long´s it gonna take before you see that she´s no me?

Halluu!! :D :D
Nu sitter jag hemma hos mammas kompis Lisbeth och tänkte blogga lite om min dag :D :D
Först gick jag upp vid 11 (XD), åt frukost och bla bla bla XD XD sen drog jag, mami och Jonathan ut med Melody i det underbara vädret!! :D :D :D
Sen lämnade vi Melody hemma, och så åkte vi ut till Björkvik :D :D vi tog med oss matsäck, och min kamera, så vi var typ där i 3 timmar och åt och fotade en massa!!! :D :D :D :D det var askul, och om det är fint väder ute imorrn, så drar vi dit igen :D :D :D
Sen drog vi hem vid typ 16, och sen vid 18 drog vi hit till Lisbeth och Roger :D :D sen kom Lisbeths kompis Eva hit med hennes man och deras son :D :D vi satt typ vid köksbordet hela kvällen och typ bara snacka :D :D men för typ en 30 minuter sen drog jag och Jonathan hit ner och satte oss med datan XD XD Eva & CO åkte typ precis hem, så mamma sitter själv nu och snackar med Roger och Lisbeth XD XD
hahahaha, aja, nu kommer det bilder från idag :D :D
Peace & Love
J
Tog med extra många bilder idag XD har ju inget annat för mig lixom XD XD

Kommentarer
Postat av: Elin

Johanna!! du kunde ha sagt till mig! jag var ju där jag kunde ha kommit till dig!! :O :D :D <3<3 Jag var hemma :D

2011-03-20 @ 19:07:12
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0