Here comes the sun :D

Hello :D :D
Feel pretty happy right now!! :D :D :D
Har nooo läxor!!! :D :D gjorde SO och engelska proven idag, så nu är jag friiii :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Kom hem och drog ut och fotade :D :D jag gick in i skogen och var ute i typ 40 minuter XD I know, not much, men men XD XD
Sen kom jag in, och så har jag typ suttit och redigerat bilderna och lagt till text, which Hanna lärde mig igår :D :D :D thank ya babe :D :D
Here they come :D :D
En español :D :D
Hoy ice 2 examenes: ingles y geografia :D :D asi k ahora no tengo deberes!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
Cuando llegue a casa me fui pa fuera con mi supercamara y ice una pecha de fotos :D :D las fotos de ariba las e cambiado, pero aki viene algunas originales XD XD


















Kommentarer
Postat av: Elin

Ska inte du bli fotograf istället???? :D :D :D

2011-03-23 @ 08:32:25
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0