Every teardrop is a waterfall

Hellu alla påfåglar! :D :D
Kom precis hem från en nästan 9 timmars tur med Jonathan och pappa XD XD
Gick upp vid 12.15 i morse (c:), åt frukost och duschade XD sen kom pappa vid 14 och hämtade upp mig och Jonathan och så åkte vi först till ett ställe där vi köpte en MASSA öl, rom, wiskey och sånt shit till baren :D efter det åkte vi till IKEA och åt lunch och så köpte vi en massa glas, tallrikar och sånt :D jag köpte eller fick (donno XD) 4 små söta glasburkar (:D), galgar till min garderob, 4 ramar och 1 paket med foton till ramarna :D  (bilder kommer imorrn XD)
När vi var färdiga på IKEA åkte vi till en fransk affär där de sålde saker till resturanger och barer och så, där pappa köpte en diskmaskin till baren :D
Sen åkte vi till pappas bar (klockan vir runt 19) och vi stannade där till typ 22.45 XD XD Jag fick vara DJ, så jag gjorde en egen spel lista som kommer längre ner :D
Jag spelade darts 3 gånger :D jag förlorade 1 gång mot Jonathan, vann en gång mor Jonathan (:D) och vann 1 gång mot pappa och Jonathan :D :D :D
Sen gick vi till en resturang brevid baren som skulle stänga, så det fanns lite mat och så som man kunde ta :D så medans pappa pratade med allihopa satt jag och Jonathan och åt några kycklingvingar och en bit tårta :D
Och sen åkte vi till bensinmacken där jag fick eller köpte en tidning (still donno) och sen åkte vi äntligen tillbaks hit XD XD
AA, nu ska jag nog chilla lite och sen ska vi se på LOST :D :D
Dream sweet dreams :D :D
Peace & Love
J
Min spel lista :D

1. Vinnie Paz - End of Days
2. Jessie J - Do It Like A Dude
3. Jessie J - Who's Laughing Now
4. Jason Derulo - Don't Wanna Go Home
5. Neon Trees - Animal
6. Ke$ha - Blah Blah Blah
7. Glee Cast - Toxic
8. David Guetta ft. Rihanna - Who's That Chick
9. Rihanna - S&M
10. Katy Perry - E.T.
11. Katy Perry ft. 3OH!3 - Starstrukk
12. Ke$ha -Animal
13. Taio Cruz - Dynamite
14. Miley Cyrus - Who Owns My Heart
15. Paramore - Ignorance
16. Avril Lavigne - Smile
17. Lady Gaga - Born This Way
18. Eminem - Lose Yourself
19. Britney Spears - Till The World Ends
20. Britney Spears - Big Fat Bass
21. Meg & Dia - Fighting For Nothing
22. Hilary Duff - Reach Out
23. Adele - Rolling In The Deep
24. P!nk - Funhouse
25. Green Day - Wake Me Up When September Ends
26. Glee Cast - Halo/Walking On Sunshine
27. Mando Diao - Dance With Somebody
28. Selena Gomez - Rock God
29. Selena Gomez - Kiss & Tell
30. Demi Lovato - Got Dynamite
31. Demi Lovato - La la land
32. Vinnie Paz - Keep Movin' On
33. Willow - 21st Century Girl
34. Shakira - Loca
35. Tenacious D - Tribute
36. Bruno Mars - Runaway Baby
37. The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die
Hoppas ni fick lite musiktips nu :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0