Bite me

Hellu! :D
Tänkte blogga lite nurå eftersom att jag inte har varit så super duktig på sista tiden (okej, det är typ 2 dagar, men iaf XD)
I går kom vårat kylskåp och vår diskmaskin som vi beställde i tisdags, så jag och pappa har meckat lite med det :D Jag läste ut min bok igår oxå!! Den där "Fyra Dagar Fyra Nätter" och den var sååå bra!!! :D :D bästa boken jag läst på länge :D :D
Igår vid 19 tiden åkte vi på bio och såg på X-Men First Class, tror jag att den heter XD men den började vid 21, så innan gick vi runt och letade efter skor till bröllopet som vi ska på den 25 juni :D :D
Jag hittade ett par jättesnygga sandaler och Jonathan ett par coola flipp flopps i storlek 40!! XD XD
Efter bion åt vi på Burger King, och om man köpte en (eller flera) meny, så kunde man få Transformers 1 och 2 för 1.95 € :D :D så vi köpte ju dom ofcöörse :D :D
Idag är det ganska mulet ute XP hoppas det börjar regna, det är så kul att bada då :D :D
AA, ha en bra dag!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0