The Lovely Bones

Hellu! :D
Har suttit och drogat We♥It ett tag, så jag tänkte blogga lite :D
I söndags kom våra friends Elsa & Sonia hit och grillade med oss :D :D jag och Elsa fick gå till Carrefour alone (1:a gången som jag får gå någonstans utan vuxen i Spanien, så var fett stolt :D för er som vill veta så är det för att alla i Spanien kör som crazy XD)
Vi hade askul!! :D :D  vi gick runt med bagetter och peka och sköt folk och aa, alla visste ju vilka vi var när vi gick därifrån :D :D :D
På väg hem gick vi och sjöng "Nobody's Perfect", "Best of 2 Worlds", "Bad Romance" osv :D :D alla som körde kollade asweird på oss XD undra varför?? :D :D
AA, nu säger papi att vi ska åka och äta lunch somewhere, så vi ses later :D :D
Peace & Love
J
I ♥ The Lovely Bones :D jag vet, asrandom att jag tog upp det, men känner mig lite weird just nu :D :D

Kommentarer
Postat av: Elsaa

hahahha,

-vart är brödet?

- i bröd avdelningen

-menar du det?:O

Så sjukt kul var det:P glöm inte att jag behöver ha 3 timmar för att spotta ut ett tugummiXD

2011-07-05 @ 22:36:06
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0