I'm lost somewhere between Elvis and suicide, ever since the day we died, well I've got nothing left to lose

Har precis kommit hem från kyrkogården där vi (jag, Jonathan, mamma, Monika, Hans, Micha och Noah) har ätit middag XD Om ni undrar varför så är det för att det var 2 år sen min mormor dog :'(
Vi köpte thai på vägen ner och så åt vi och pratade en massa bland gravarna XP
Såg en bild för ett tag sen på We♥It från OTH som jag tänkte passade perfekt med min mormor:
It's hard when you miss people.
But, you know, if you miss them, it means you were lucky.
It means you had someone special in your life,
someone worth missing...♥

Men jag vet att hon är med mig ibland, än så länge har hon varit det 3 gånger som jag vet ♥ och jag glömmer dom aldrig!
Men jag tror inte att hon är död, inte på riktigt. Jag tror att hon lever, det är bara det att vi inte kan se henne... ♥
Älskar dig super mycket och saknar dig even more!!♥
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Annika

Finaste älskade Johanna. Du skriver så fint.

Saknar också mormor massor massor massor!!!

<3 <3 <3

2011-07-28 @ 08:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0