Dag 1 :D

1. I love the words love, peace, smile, dream, beautiful, believe & imagine <3
2. Jag älskar mina ögon :D
3. Jag älskar pirater, indianer och cowboys XD
4. Min största idol som liten var Pippi Långstrump :D :D
5. Jag tycker att Raven Symone från "That´s so Raven" är ascool!! :D :D
6. Jag har alltid fascinerats av vatten XD
7. Jag älskar Disney-filmerna!! :D :D
8. Jag är barnslig och har jätte bra fantasi :D
9. Jag älskar citat :D
10. Jag biter på naglarna XD
11. Jag vill ha 4 barn när jag blir stor XD
12. Jag är färgglad :D
13. Om jag fick vara en mystisk varelse så skulle jag vilja vara en vampyr XD
14. I´m a believer XD
15. Jag tycker att hippies är ascoola!!! XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0