The sun is always rising in the sky somewhere

Hola!! :D :D
Idag har jag mest varit ute med tha friends :D :D
Vi har gjort en massa roliga saker :D :D :D vi spelade lite fotboll och så :D :D
För ett tag sen drog Rafa och Joel till en fotbollsplan med nån kompis, medans jag, Rebeca och Jonathan stannade här :D :D
Först fortsatte vi med att spela lite fotboll, sen snackade och sen gick vi in och spelade nåt spel på Jonathans iPod :D :D Jonathan vann, sen kom Rebeca och jag kom sist XD XD hehehe, men vi hade kul!! :D :D
Idag drar pappa och jobbar i baren typ hela natten, medans han flickvän stannar här hemma med mig och Jonathan XD XD hon kommer typ vid 20, för ni som vill veta XD XD
Så nu sitter vi här hemma och typ chillar XD XD
Nu ska vi typ kolla på film, men först ska jag kolla in kompisarnas bloggar XD XD
Vi ses kanske senare!! :D :D
Peace & Love
J
PS. Tänkte börja använda olika citat som rubriker XD I hope you like it!! :D :D

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

Sv. det är Sibel som sjunger och låten heter "wake up" ;) <3 Saknar dig, kom hem snart :*

2011-02-25 @ 21:20:32
URL: http://hannssii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0