Shoppingturen!! :D :D

Kom hem för ungefär 1 timme sen från en superkul shoppingtur med Blair, Brooke och Keira :D :D
Vi åt och köpte en massa saker :D :D
Vi hade jättekul och tog en massa bilder! :D
Här kommer några av dom XD XD
Brooke och Keria i bilen på väg till Nacka :D Keira sitter längst bort och Brooke sitter närmast :D :D


Brooke, Keira och Blair provar solglasögon inne på Lindex :D :D så söta dom är!! <3


Brooke stajlar framför kameran, men har ingen aning om att även Keira är med i bilden! XD XD
Jag och Brooke! Hahaha, sååå sötaaa XD XD
Brooke med en supersöt klänning inne på New Yorker! Visst passar hon i den?? Tycker jag oxå, men hon köpte en randig istället XD XD


Vi sitter och väntar på att Keiras pappa ska komma och hämta oss :D hahaha


Kiss me if you can!! XD

Här kommer det bilder på det jag köpte!! :D :D

Ett par coola jeans som jag köpte på New Yorker för 400 kr XD


Strumpor från New Yorker för 79 kr :D


Dagbok från Akademibokhandeln för 99 kr XD


Ett par lila örhängen från Guldfynd för 79.50 kr :D Hoppas att jag kan ha dom XD


Grafitti-nagellack från H&M för 49 kr var :D Det var rea :D :D Annars kostar dom 69 kr styck XD


En ascool ring från Bik Bok för 25 kr XD tror jag i allafall XD


Och så köpte jag ju såklart godis oxå!!! :D :D :D

Hahahaha, hade en awesome dag idag tjejer!! :D
Ses på måndag girls!! XD
Ha det så bra nu allihoppa! :D
Peace & Love
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0