It´s a beautiful day, but Im freezing my ass of XD

Hahahaha, japp det stämmer XD det har varigt en underbar dag idag, men kallt som in i helvete XD XD
Men men XD
Har ni haft en bra alla hjärtans dag då?? :D
Min har varit jätte kul!! :D :D
Jag, Hanna och Sofia tog en massa bilder på Photo Booth under NO:n, för hade typ inget att göra XD så vi var lite busiga och tog en massa bilder XD XD
Hahahaha, här kommer bilderna XD XD men det är ganska många, så försök att inte somna nu XD XD
Jag och Hanna på NO:n :D så söta XD XD
Hanna och Sofia!! :D :D So cute <3
Sofia med sin vackra haka :D Love ya girl!!
Mina coola tjejer XD
Boken jag tog var redan sönder XD säger vi...
Hanna och Sofias hand XD XD
Sofia och Hannas halva ansikte XD XD
Jag och Hanna med vikarien bakom XD han ser lite konstig ut... XD XD
Hanna blir lite blyg ibland XD XD
Jag och Hanna :D :D
Me and my girls XD XD
Jag och Hanna :D :D
Jag och Sofias hand :D :D
Me and my beautiful girls!! Love ya babes!! <3 <3
Fishface XD XD
Cutest girls in the world!! XD
Tummen upp, Hanna :D :D
Dont worry, be happy :D :D
Hehehe :D :D :D
Jag och Hanna :D :D Love ya girl!!
Hahaha, aaa, vad ska man säga?? XD
Blääääääää XD
Beautiful girls all over the world!! XD XD
Jag och Sofia på svenskan XD XD
Cuties :D :D
Claes(läraren), elever och Hanna som sitter nära fönstret :D :D
Tha girls utanför klassrummet XD XD XD
Jahapp, detta var alla bilder som jag hade att bjuda XD Hoppar att ni inte slumrade till nu XD XD
Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0