Hello XD

Hej hej :D :D
Har precis haft matteprov XD gick nog pretty good, jag svarade på alla utom en XD typ XD
Nu har vi rast och ska snart ha NO XP sen har vi lunch och sen svenska så slutar vi vid 13 XD XD
Elin är sjuk idag XP hoppas att vi ses imorrn XD XD
Justeee, idag är det ju alla hjärtans dag!! :D :D :D
Vad ska ni göra för romantiskt idag då??? XD XD
Hahaha, jag och tha girls ska kanske åka in till stan och fira att vi är singlar XD vi ska köpa en massa choklad och annat gott XD XD men först ska jag och mamma skaffa ett nytt pass till mig XD åker till Spanien nästa tisdag!!! XD XD
Ses efter skolan!! :D :D
Ha en söt alla hjärtans dag!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0