Franska

Japp, nu sitter jag och har franska utan lärare!!! :D :D :D
Har ingen aning om vart han är, men men XD XD
Våran SO lärare släppte in oss i klassrummet och sa att vi skulle ta fram några franska CD - skivor att jobba med, men alla sitter typ och spelar på datan istället XD XD vissa spelar nåt krigsspel(jag förstår mig inte på killar XD) och vissa andra sitter med Skype och så XD
Jag sitter med facebook, och lyssnar på Spotify :D jag tänkte kolla på ett Vampire Diaries avsnitt, men det typ laggade asmycket, så det gick inte XP
Hehehe, självklart skulle vi ju ha dragit härifrån på en gång, men vi är lite oroliga att SO läraren ska komma på oss XD XD hahahaha, men men XD
Idag kommer mammas kompis hem och äter middag med sin dotter :D sen ska mamma och kompisen dra på nån fest, och så ska jag och Jonathan stanna med dottern XD XD
Jag har aldrig sett henne förr, men det ska bli kul :D :D
På söndag fyller Jonathan 13, och på tisdag drar vi till Spanien!! :D :D :D
Ses sen!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0