Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Jag äter mycket! XD
Hahaha, jag vet, jag vet, man ska nog inte äta så mycket som jag gör, men who cares??  Livet är för kort för att man ska vara perfekt!
Jag äter mycket chips, godis och popcorn och så äter jag ganska mycket mat XD
Hahaha, men det finns i generna XD Alla i Spanien äter jättemycket av allting, så jag har nog fått det därifrån XD
En annan dålig vana är att jag måste dra upp byxorna och dra ner tröjan över dom hela tiden XP Speciellt när jag har mina UCLA-byxor! Dom åker ner hela tiden, för jag har inget snöre så att jag kan knyta dom XP
Hehe, detta var några dåliga vanor som jag har XD
Ha en fortsatt nice dag!! :D :D
Peace & Love
J
PS. Det var ett asnice väder ute idag!! Gick ni ut eller satt ni inne men datan och/eller TV:n?? Hahaha, jag var faktiskt ute och gick med familjen :D :D
Ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0