Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Just nu vill jag ha nya kläder, filmen Inception och en ny mobil XD
Jag behöver faktiskt en ny mobil XD Jag har haft min i snart 5 år, och nu så håller den på att gå sönder :(
Jag skulle vilja ha en touch-mobil, men dom är typ asdyra XD XD
Hehe, men jag har ju faktiskt ganska mycket pengar just nu XD
Vi får se vad som händer :D :D
Här kommer en bild på min nuvarande mobil XD
Min mobil är inte lika fin som den här XD min har repor och  så har den klistermärken som finns på äpplen XD XD


Ha det så bra!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Elin

Min Samsung (den vita som jag hade var inte så dyr, den kostade 1700 kr :D den är inte dyr för att vara en touch mobil :D <3

2011-02-03 @ 20:47:49
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0