Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Jaa, vad ska man säga??? jag vet faktiskt inte XD
Jag är lixom inte så utseendesfixerad, så jag bryr mig typ inte om hur jag ser ut XD
Visst, jag blir ju lite gladare om jag har en bra hårdag, men det är typ allt XD XD
Jag behöver lixom inte vara perfekt, jag VILL inte vara perfekt heller, så jag bryr mig inte så mycket om mitt utseende XD jag är vacker som jag är, och det är ni oxå!! Ni behöver inte vara perfekta eller ha en massa smink, ni är ju redan vackrast i världen!! :D :D
Trust me :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt rätt Johanna!!!! :D :D :D :D <3<3<3<3<3

2011-02-22 @ 19:34:38
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0