Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför

Hmmm, det skulle nog vilja vara Nina Dobrev :D jag tycker att hon är supercool, och för att jag vill vara med och spela in The Vampire Diaries med alla snygga killar XD XD
Jag skulle oxå kunna vara Candice Accola (Caroline) eller Katerina Graham (Bonnie), men jag skulle vilja vara Nina mest för att hon får vara både Elena Gilbert och Katherine XD så hon spelar asså en människa och en vampyr XD + att om jag skulle vara Nina så får jag klä ut mig till Katherine under 1800- talet XD XD så då får jag använda en massa coola outfits från förr och en massa mer XD XD
Hehe, aa, nu kommer jag inte på nåt mer att skriva XD ska kanske kolla på ett avsnitt nu när jag ändå håller på XD
Hahaha, aja, ses imorrn!! :D :D
Peace & Love
J
Fattar ni vad jag menar med coola outfits?? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0