Dag 13 - Mitt drömblöllop

Om jag skulle gifta mig utomhus(vilket jag helst vill) skulle solen skina och det skulle vara varmt ute :D :D
Jag skulle vilja ha en klänning som går till typ knäna XD kjolen ska vara fluffig och överdelen ska inte ha några axelband XD den ska inte vara tajt!! XD
Håret får vara som det är och jag vill vara barfota!! :D :D
Om jag ska gifta mig inomhus så ska jag ha en lång klänning ned fluffig underdel och fortfarande inga axelband på överdelen XD
Jag måste vara barfota, annars kommer jag bara snubbla i klackskorna hela tiden XD XD XD
Hahaha, nu kommer jag inte på något mer att skriva XD
Ha en riktig skön helg med 3 dagars ledigt!! :D :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0