20 februari = my bro´s B- day :D :D

Japp, idag fyller lilla Jonathan 13 år :D :D
Mamma väckte mig vid 9.30, men jag somna om till 9.55 XD
Sen fixade vi tårta, och så gick vi in till Jonathan och sjöng vackert XD XD Han fick 2 packet, men det kommer fler ikväll!! :D :D
Melody låg och kolla på medans jag och mamma fixade lite i köket XD


Våran fina tårta :D :D :D



Jonathans 2 presenter: En bok och ett Wii spel :D :D


Det kommer fler bilder ikväll XD
Idag har jag åkt och dansat medans mamma och Jonathan gick på isen med Ullis och Nicole :D :D
När jag hade dansat klart åkte vi till en thai- resturang och åt :D :D det var supergott!! :D :D
Sen lämnade vi av Ullis och Nicole hos dom, och så åkte vi hem XD jag och Jonathan gick ut med Melody, medans mamma åkte ner till VIVO för att handla det sista till ikväll :D :D
Jaa, typ det har jag gjort idag XD
Ses ikväll!! :D :D
Peace & Love
J
PS. Rihanna fyller oxå år idag!! :D :D Idag fyller hon 23 år!! :D :D
Grattis tjejen!! XD XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0