It's x-mas 2morrow!!

Hello!! :D :D
Sitter just i ett litet hus i Frankrike där det springer runt en massa barn :D hahaha :D :D
Nej, men just nu är jag, Jonathan och pappa i France i min fasters hus :D shit, säger man så??? min fasters hus?? fast man kan ju inte säga mitt fasters hus... eller??? hahahahha, har pratat för mycket español :D :D
Iaf, kom jag och Jonathan till Spanien i söndags och så åkte vi hit i onsdags, meeeen kom fram igår på eftermiddagen :D :D igår sov vi hos min farmor, och idag har vi ätit lunch med dadys systrar och deras barn (den äldre systern har en son som är 26 år och som ska bli pappa om typ 10 dagar :D :D och den yngre systern har 3 barn på 8,5 och 1 år :D :D) och så deras husbands (systrarnas) och farmor och aa, vi var en massa people helt enkelt :D och sen drog jag, Jonathan, pappa, farmor och systrarna och handla julklappar (it's finaly christmas 2 morrow!!!)
Och nu är vi hemma hos den yngre systern (som btw heter Sandra) och hennes 2 äldre barn har precis gått och lagt sig :D :D snacka om att dom har energi XD :D och så blir man själv som ett barn lixom :D
Hahahaha, idag när vi var och handla (utan tha kids) så hade vi köpt 2 presentpappers-rullar och plötsligt hade jag och Jonathan Star Wars krig!!!! hahahahhaaha, var AWESOME :D :D hahaha, alla french people ba kolla på oss, och det brukar vara jag som stoppar krigen, meeeen idag var det Jonathan XD och jag forstatte ääändåååå :D :D MOAHAHAHAHAHAAH :D :D :D
Aja, nu ska vi sovaaa, och imorrn är det JULAFTON!!! känner mig fett taggad!! hahahaha, the kid inside of me is coming ouuutttt jaoooo!!
Justeee!! den 17 firade vi jul hemma in Sweden jao, och då fick jag en svart One Piece (:D :D), en wake-up light, filmerna Alice i Underlandet (den teknade, yes I know, I'm weird XD), sista Harry Potter filmen & sista Pirates of the Caribbean filmen, en kalender, 2 musikalbiljetter (till Hair och Dirty Dancing :D :D) & 1000 kr (moahahaha) :D
Sweet dreams! <3
Peace & Love
J
Ma beautiful family <3 hahahaha :D <3
Bilder från bilresan till France :D :D de 2 sista är från byn där ma grandma bor :D <3

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

GUUUUUUDDDDD, vilka fina bilder!!!! :D <3

2011-12-25 @ 23:37:49
URL: http://hannssii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0