We all live in a yellow submarine

Hello!! :D :D
Nu är vi i Spanien igen (vi kom hit igår på morgonen XD) :D
I julklapp fick jag en massa saker! :D :D jag fick typ 3 tröjor, 2 armband, 4 CD-skivor (2 Beatles skivor, The Pretty Reckless och Arctic Monkeys), filmen Captain America, en halsduk, en mössa, ett par benvärmare, 2 ritblock (ett litet och ett stort), ett par coola pennor, en ny resväska (min är typ paj, så det är perfect!), en sån hära dart sak som man spelar darts på (hahahahaha, är så grym på att förklara när jag inte vet vad skiten heter XD) med Jonathan + extra dartpilar (som btw heter Unicorn, and me likes unicorns ^^), ett par örhängen, en cool liten kula som man frågar saker till och får svar av som vi döpt till Bob :D och pengar :D :D är asnöjd med everything, och detta var utan tvekan bästa julen ever :D :D fick spendera den med pappa och resten av släkten (som jag btw inte har gjort sen 9 år tillbaks) och, aa, allt var awesome :D :D mina små kusiner sprang runt och la fram kakor och shit till jultomten och så, och dom var så cute!! :D :D
Nu har jag iaf precis kommit hem från Joel och Rebeca, där vi åt pizza och kollade på The Big Bang Theory och så fixade deras mamma mitt hår så att det blev rakt!! :D :D och det är så jävla långt!!!
Så såhär ser jag ut right now :D
Jag och Bob :D MOAHAHAHAHA

Aja, nu ska jag kolla på Captain America :D :D
Ha det awesome!
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0