Talk that talk

Hello!
Idag har det varit en ganska chill dag - gick ut i skogen med mamma och Jonathan, pluggade lite engelska, duschade och så körde jag lite 4hjuling! :D :D Philip har en, så jag fick köra runt 2 varv runt området och det var askul!!! :D :D :D :D
Juste, har hittat en helt ok sida där man kan kolla på The O.C. - watchseries.eu/serie/o.c. för er som vill veta :D :D jag kollade ganska mycket igår, och medans började jag rita helt super random XD blev ganska nöjd, det är bara benen som blev lite cp:ade, men aja :D
NU ska jag läsa lite ur Revolt, som äger by the way, och sen får vi se :D
Ha're gött!
Peace & Love
J
Ignorera mina vackra anteckningar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0