Prilili

Hello!
Sitter i skolan och gör ingenting XD vi har SO, då vi ska göra ett SO prov, men som det står i inlägget nedan, så är jag färdig med det :D :D
Igår hade vi livskunskap, var pretty kul, och sen drog jag och Hanna till Nacka Forum och köpte julklappar! :D :D efter ett tag mötte vi upp Sandra (Hannas little sis) och efter några timmar kom mamma, Jonathan och Philip oxå XD
Så nu har jag köpt julklappar till alla som ska va med imorrn och fira jul! :D :D
Och idag ska jag och resten av franskagruppen ha disco för de little kids, ska vi fun! :D :D
Aja, donno vad jag ska säga mer XD åå, juste! vi drar till Spanien på söndag nu! :D :D YEASSS! :D :D
Ha en AWESOME dag! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0