On the planet sorrow, there's no tomorrow

HEEEEEEEEJ!!!!!!!!
NU ÄR JAG FÄRDIG MED SO PROVET!!!!!!!!!!!!!! YYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS FUCK VA NICE!!!
Har suttit med skiten sen klockan 18 idag (klockan är nu 22.20 ungefär), så jag har suttit med saken i typ 4 timmar eller nåt! :D :D
Men nu är jag färdig!! :D :D
Hahahaha, på sista frågan skrev jag att buddhister kanske sprang runt och sköt varandra med dart pilar, men annars gick det nog bra :D :D
HAhahaha, nu känner jag mig lite friare :D franksa prov på fredag och julklappsköp 2morrow men sen är jag FAN FRIIIII!!!!! :D :D :D oeiwldhsfknkjwedshgfnekjwsdmf FAN VA NICE DET KÄNNS!!!
ÅÅ juste, krya Zooofiiiee!! ♥
Sweet fucking dreams everybody!!
Peace & Love
J
En ändrad bild från London :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad skönt att vara fri! :D <3 fri från skolan... typ! haha! xD :D <3

2011-12-15 @ 19:42:44
URL: http://elincessilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0