Maybe this world is another world's hell

Hello! :D
Sitter i skolan och har NO, väntar på att jag ska debattera mot kärnkraft XD har inte förberett mig så mycket, meeeen jag tror att jag känner mig pretty säker :D
Förra veckan på onsdag hade vi skridskodag, så jag passade på att stanna hemma och plugga XD förra veckan hade vi 2 prov och den här veckan har vi 3 prov och på fredag ska jag ha ett disco för småbarn! :D ska bli kul!! :D :D på lördag ska vi fira jul, eftersom att vi drar till Spanien på söndag :D runt den 20 drar vi till Frankrike för att fira jul med min farmor och mina fastrar :D
Så jag har lite att göra den här veckan :D ÅÅÅ, jag skulle behöva julklappstips, är det nån som vet nå bra som man kan köpa???
Ha en awesome dag!! :D
Peace & Love
J
Kollade på this movie i helgen, trodde den skulle vara mycket bättre, men den var helt OK XD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0